نردبون بی پله

پیش عارف خار از گل های رعنا بهتر است

هیتلر

هیتلر میگه اگه کسی 7 ثانیه نگات کرد یا عاشقته یا میخواد بکشتت 

امیدوارم اصغر اقا قصاب محل قاتلم باشه :)

 

+مثه اینکه بلاگفا دوباره قاطی کرده خخخخ فک نکنم دیگه درست بشو باشه ...

جالب بود
مرسی
:)
ممنون از حضورتون
وای فکرکن عاشقت باشه
نامرد خیانت کار
حشمت اقا پس چی؟؟
🤣🤣🤣🤣
من سکوت [خنده] 
حشمتو خوب اومدی خخخ 

میدونی من که الان متنتو کپی کردم یه پیام براتون میاد تو قسمت (مالکیت معنوی)
اون پیام برامنم میاد ولی برای شمام یه چیزی میاد نگا کنین  😁
D;
:))))
🙄🙄
جالب بود
بلی مرسییییی
سلام . بلاگفا دچار مرض بی شعوری شده .
سلام 
خخخ 
نگووو بچم ناراحت میشه 
:)))
باحال بودا
۷ ثانیه؟ مگه چیزیم میبینه تو ۷ ثانیه؟🤦🏼‍♀️😂
ادم عاشق  یه ثانیه ام براش یه ثانیه اس چ برسه ب هفت ثانیه 

+اوپس کمرم !! جمله سنگین بود سه دقیقه سوکوت😅
آدم قاتل چی؟
مگه هنوز دیده که عاشق شه؟

+وععع😂🤦🏼‍♀️
ببین کسی ک 7 ثانیه میبینتت یا عاشقته 
یا قاتلت 
اگه قاتل عاشق بشه ک اوضاع پیچیده میشه

+خخخ !! مغزم تسمه تایم پاره کرد چی گفتممم !!
بچه نیست که شده خرس گنده. علیرضا شیرازی خیلی ها رو ناراحت کرد حداقل می تونست از قبل بگه که ملت شوکه نشن
اروم باش خخخ 
ارامش خودتو حفظ کن ...
😅
من آرامم . چرا همچین برداشتی کردی ؟ اتفاقا خیلی آروم و با لبخند نوشتم و می نویسم
ببخشید:) 
اها خوبه :)
باشه سمرقند و بخارا را به تو بخشیدم برو حال شو ببر . عذر خواهی لازم نیست شما ببخشید . من فقط کمی شوخ طبعم . از گفت و گو با شما خوشخال شدم . شب به خیر
اوووو مرررسی
بخارا باش مال خودتون خخخ 
شب خوش
اگ شوما ی ذره شوخ طبعی من کلی شوخ طبعم خخخخ 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
اهلا و سهلا یا حبیبی 😁
خوش اومدی ب وبم :)
Designed By Erfan Powered by Bayan