نردبون بی پله

پیش عارف خار از گل های رعنا بهتر است

انا

اَنا لَسْت حزینه

اَنا حُزن العالم

ففی صدری وطن یبکٰا

۱۲:۴۶

۹ مهر

زهرا قالبت یه جوریه زیاد نمیشه فهمید چی نوشتی
😐 عربیه عزیزم
نه میدونم عربیه
کلا قالبت کجه
واقعا ؟
باگوشی اومدم اوکی بود ک
با لب تاپ بیا ببین
الان با لبتاپم:ا
مشکلی نداره؟
نوچ
بیا گفتینوم
اومدم 
من نفهمیدم:\
خخخ
من ناراحت نیستم

من غم و اندوه جهان هستم

در سینه من ، ملتی گریه می کند


زیبا بود :)))
دیوونه خخخ 
این درستشه
من غمگین نیستم
من خودم غم و اندوه جهانم و سرزمینی درسینه ام گریه میکند..
ای بابا خب از اول با زیرنویس مینوشتین
ولی قشنگ بود
:)
قشنگیش ب اینه خودتون معینشو بفهمید
ممنون
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
اهلا و سهلا یا حبیبی 😁
خوش اومدی ب وبم :)
Designed By Erfan Powered by Bayan