نردبون بی پله

پیش عارف خار از گل های رعنا بهتر است

نه کسی...

نه کسی را میخواهم که عاشقم باشد

نه نیاز ب توجه و محبت کسی دارم

این روزها 

تنها خلوتی دنج و بی واسطه میخواهم 

ب دور از نگاه ها 

ب دور از قضاوت ها

ب دور از بی معرفیت ها 

ب دور از ادم ها 

ب دور از تمام بی انصافی ها

جایی که نه صدایی باشد برای شنیدن

نه اشکی برای ریختن

جایی که کمی نفس بکشم 

کمی فکر کنم

کمی آرام بگیرم

 

18:14

9مهر

خیلی دلگیره اینجوری 🙁
خیلی :) 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فقط جایی که **** *** باشد
خخخخخ
شوخی کردم :))
مرض :/ 
میدونم باو :) 
خخخ 
دیوونه ول کن نیسی نه؟
سلام
دقیقا منم حس شما را دارم. اطرافیان جلوم میگن و میخندن و در ظاهر خوبن اما تا وقتی در میان شان حضور ندارم بی انصافی ها و قضاوت های بی رحمانه‌شون در موردم اجرا میشه
سلام
ی جا ی متن قشنگی رو خوندم
مهم نیس پشت سرم چی میگن 
مهم اینه تا برمیگردم ساکت میشن :)
نه یارو :)
باز اینو سانسور کرد :/
خوب کردم :/
ن پ میخوای باشه همه ببینن 
زیبا بود ♠
سپاس
سلام سایت خوبی دارید کمیاب موزیک مطالب جالبی دارید ممنون
سلام خیلی ممنونم 
بله ؟ 
متن جالبی بود. چون واقعیت داره. حتی در مورد من. وقتی نزدیک‌شون می‌شم به طور احمقانه‌ای سرشون رو پایین می‌اندازن و به یک نقطه خیره میشن و ساکت میشن. قشنگ تابلو هست که داشتن غیبتم رو می‌کردن. جالب‌تر اینجاست که آدم رو احمق فرض می‌کنند و به خیال‌ خودشون چیزی نفهمیدم :)
این نیز بگذرد .... 
حرص نخورید خیلی خخخ
خب ببینن ^__^
زینب جون ؟ 
چقدر دلم میخواد بزنمت عزیزم:)))))

حرص نمی‌خورم به حماقتشون خندم می‌گیره. اینقدر که سرشون توی زندگی دیگران هست اگر در زندگی خودشون باشه خیلی موفق میشن
خدا سرو ساخته رو گردن باشه نه تو زندگی دیگرون :) 
اره موافقم باحرفتون

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جانم؟
خو بزن عاجی :)
برو تو این :
******************************************************************************************************************************************************




حتما تا آخرش برو
واییییییییی زینببب بسههههه دیگههههه
عه
چرا؟
زهرا یه دقه بیا گفتینوم
اومدمم
سلام زهرا جون
منم اومدم😎
سلاامممممم خوش اومدییی 
کم کم داریم جمع میشیم😉
هعیییییی
:(
سلام زهرا
خوبی؟
به منم سر بزن
سلام عزیزم 
خوبم ممنون 
بی معرفت شدی:(
دیگه نمیای جای من 
گفتینوم چی چیه؟
ی جایی ک میشه چت کنی با مخاطبای وبت :)
کجاس اونجا؟
ی سایت 
تو گوگل بزنی میاره 
ثبت نام کن داخلش بعد لینکشو بفرس برای هرکی میخواد بات بحرفه ^^
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
اهلا و سهلا یا حبیبی 😁
خوش اومدی ب وبم :)
Designed By Erfan Powered by Bayan