نردبون بی پله

پیش عارف خار از گل های رعنا بهتر است

اینم وبم تو بلاگفا

سلاممم این وبمه بچه ها تو بلاگفا خوشحال میشم سر بزنید :)

گفتینو هم دارم حرفی بود در خدمتم ...

کلیک

منم میام بلاگفا
اونجا دسترسی باز تره
درد و بلای تبلیغش بخوره تو سرم
D:
خخخ عیب نداره بلاگفا هم خوبه 

بالاخره بلاگفا درست شد؟؟
آوره الان درسته بلاگفا
عه چه جالب من تو رو داشتم ولی نمی دونستم این تویی
تو وب عزیزه دیده بودمت و آدرست رو در قسمت آدرس دوستان ذخیره کرده بود
چه دنیا کوچیک شده
آدرس منم همین فقط ٦٣٦٧ به آخرش اضافه کن
عه عزیزه ک عشقه منه خخخ 
بهتون سر زدم :)
آره دنیا کوچیکه ...
ولی این جا یه امکانش واقعا عالی اینکه مشخص میکنه کجا نظر گذاشتیم و چه پاسخی دریافت کردیم
در حالی که بلاگفا این امکان رو نداره و گاهی ماشاالله این قدر دوستان زیادن که آدم شاید یادش بره کجا نظر گذاشته و یا بقیه یادشون بره و جواب رو نخونن
در کل هر دوشون خوبن و من دوست دارم داشته باشم شون
اره این یکی از مشکلای بلاگفاعه ک نمیشه پاسخ نظراتو ببینی 

اومدم بلاگفات ولی انگار کامنت دونی نداره ؟! یعنی نمیشه نظر گذاشت
اون پستت جالب بود نوشتی وقتی بارون میباره آخرش بند میاد
آره نظرت رو خوندم تیک خصوصی زده بودی
مرسی از حضورت
خواهش میکنم :)
نه کامنت دارم 
بچ های بلاگفا اشنان 
نوشته 4 فرشته خوشگل ک نظر دادن رو اون بزنید کامنتا میان
منم فعلا میخوام هردوجا باشم ببینم چی میشه

Disloyalty.blogfa.com

Disloyalty.blog.ir
من ب اینجا کمتر سر میزنم :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
اهلا و سهلا یا حبیبی 😁
خوش اومدی ب وبم :)
Designed By Erfan Powered by Bayan